SÖNDAGSMYS HOS PAPPA

Dagens bästa:
Åt pankakor ute på altanen med mamma, Anders & Arvid. Vanligtvis gillar jag inte pankakor så mycket, men som sagt smaklökarna ändras, men skolans pankakor gillar man ju inte.
Sen så duschade man och sedan åkte man hem till pappa, solade lite, spelade yatzy, åt tacos till middag och till efterrätt blev det jordgubbar med glass. Som grädden på nosen blev det parlamentet xD
Och så fick man en ring av pappsen också, tusen tack! Känns som lilla julafton denna helg. Nice! ;)

Dagens värsta:
När jag kommer hem får jag reda på att min styvsyrra blivit misshandlad av en gammal kompis till henne.
Har bara lust att slå ner den jäveln som gjort så mot min syrra! Den som gjort det åker på en rejäl snyting asså, eller aa typ. Ne men allvarligt talat, varför ge sig på någon utan anledning? Sis skulle inte göra något elakt utan någon anledning, right sis? Så nu ska misshandlaren polisanmälas, rätt åt henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0