KASTADE BABY FRÅN BILEN




"SHIIT!! OMG" var det första jag tänkte. Asså hur kan man göra såhär mot sin egna lilla baby!?
Snacka om att människor är psykist sjuka i hela jävla huvudet. Sånt här gör mig så jävla förbannad.
Jävla plågare ni är som håller på såhär! Vad får er egentligen att kasta ut tex en baby ur bilen bara för att man bråkar?
Det är sånt här som gör mig så jävla besviken, stackars oskyldiga lilla baby, tänk på dennes liv.
Vill ni verkligen förstöra hela någons liv? Och till en baby som inte hann lära sig någonting om livet.
Nej ush jag blir bara så jävla ledsen.

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Näe men fyyy fan!

2009-05-05 @ 22:21:43
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0