HÄRLIGT, LJUVLIGT, UNDERBART

Tjabba tjena hallå allesammans!
Mår jättebra idag, eller har haft rätt ont i magen idag men det gick över.
Först var det ju skola, det var en tråkig skoldag idag asså! Men jag har hunnit med rätt mycket (enligt mig) på bilden. Man kan säga att jag jobbade på min oljemålning två lektioner, sen så jobbade jag på min andra bilduppgift på rasten också. Så den är klar nu! Blev nöjd, är ju inte direkt jättebra på bild över huvudtaget men den blev bra (enligt mig) haha!
Ja efter skolan skulle jag lämna biologiboken till Natta, så jag gjorde det.
Sedan så åkte vi moppe resten av dagen, haha det var skit kul! Har inte åkt moppe på j*vligt länge, så det var mycket skoj det!
Vi åkte runt i hela Haninge, det var skönt, men hade jätteont i knäna efteråt asså!

Så nu är jag hemma, eller jag kom hem 19.00 och kollade på tv, Dr Phil med morsan.
Berättar om det senare, måste ta upp det i bloggen!
Om en kvart börjar Desperate Houswifes, det får man inte missa!
Hoppas ni har haft en bra dag, puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0