GOD MORGON

Idag gick det ovanligt snabbt att bli klar. Så jag har lite tid över innan jag ska dra till bussen.
Idag försov jag mig inte, tur det. Morsan blev lite arg igår när hon fick reda på att jag inte var i skolan igår.
Men herregud EN gång. Ok det ska inte hända igen!
Planer för dagen då? Först är det skola, sen ska jag raka vägen hem och plugga.
19.30 ska jag gå på core, kanske Tiffany vill hänga med. Får se hur det blir med det.

Kanske ska gå och sola också ikväll.

Ja så ser min dag ut idag. Kanske blir någon mer träning :) Rockring kör jag varje dag nu.
Jättebra träning. Man måste ju variera sin träning med gympa, cykling och springa och så.
Ne men nu har jag inget mer att säga för stunden, ha en jättebra dag allesammans!

Puss&kram!





Såhär ser jag ut idag:

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0