EN LÅNG OCH SEG ONSDAG

Första&enda inlägget för dagen då. Jag började skolan 08.00 med syslöjd, jag jobbar fortfarande på min nalle har segat och slösat en massa tid men idag jobbade jag hårt och hann med mycket, så det är bara att sy ihop den nästa gång. Det ska bli skönt och få det gjort. Sen pratade jag med min lärare om mitt betyg, hon tror hon sätter VG på mig iallafall. Vi får hoppas på det!
Iallafall, lite seg dag idag asså, Natta&jag stack upp till centrum och åt lunch där istället, sedan började vi med svenska och där gjorde vi ingenting alla fick gå hem dom som var klara med alla uppgifter, men jag och Natta fick stanna kvar ändå för vi skulle göra svenska nationella muntliga. Det gick jättebra. Jag känner på mig att jag har ett säkert VG i svenska iallafall, så det är ju skönt, svenska är en av mina favorit ämnen trots allt.
Ja vad mer? Sista lektionen var geografi men då var det valfri plats så jag drog hem, kollade på TV och sov till middagen. Det var skönt, är så jävla trött idag asså.
Jaha så imorgon har man nationella i tyska, det kommer gå åt helvete asså. Förut var det jättekul med tyska men nu har det blivit pisstråkigt, nu fattar man typ ingenting längre. Jag tror nog jag har sänkt mig där också. Inte bra inte bra.
Klockan är snart kvart över elva och ska nu gå och lägga mig. Sov gott! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0