DRAR PÅ KLASSRESA

Snart är det dags för sängen för imorgon ska jag åka på klassresa, har packat klart men inte necessären, får lägga den snabbt i resväskan imorgon bitti.
Klassresan går till Nåttarö och jag hoppas det blir jättekul, antingen blir allt bättre med vissa, eller så kommer det bara blir värre, hoppas på det bästa!

Idag kom min syrra och "bror" hem från Rhodos, dom var jättebruna fan! Själv så jobbade man på brännan hela dagen, men jag fick ingen färg alls, pytte lite röd men man ser ingen skillnad, så typiskt.
Sen har det inte hänt någonting idag, fick äntligen träffa familjen igen efter den långsamma helgen ensam, vi åkte till Valla värdshus och åt middag och pratade, det var mysigt.

Så jag kommer inte blogga på två dagar typ, så ni får ha det super super bra denna vecka.
Nu ska jag avsluta inlägget och gå och lägga mig. Puss på er alla ♥


Kommentarer
Postat av: freddan

ÄCKLIGA LÄPPAR!

2009-06-10 @ 17:07:37
Postat av: Bella

Som om dina är fina!? :O

2009-06-10 @ 18:16:21
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0