ÄR HOS PAPPA

Är just nu hemma hos pappa, åkte direkt till honom efter skolan så nu är jag här.
Hjälpte honom att bära värmepumpen men att få upp den orkade jag inte, så min fabror kom över och hjälpte pappa.
Haha jag skulle hämta en grej till pappa och när jag ska gå ner till honom så ramlar jag i slänten, haha mina byxor blev gröna :/ skit samma dom var ändå smutsiga innan så.
Snart ska vi tre åka till Vega värdshus och äta gott. Länge sen man åt på restaurang. Nu vet pappa också att jag har en kille på G, gömmer mig inte längre för honom. Skönt.
Efter jag ha varit hos honom ska jag hem och plugga, om jag hinner så ska jag gå på core, ska fråga Becca om hon kan eftersom Tiffany inte kan.
Becca och jag blev vänner igen idag. Skönt, och nu kan vi göra vår redovisning! Haha!
Aja, vad har ni för planer för dagen?

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0