MIDDAG MED MORMOR

Ojdå, klockan tickar iväg här. Den är snart 00:30 och detta är första inlägget idag.
Idag skulle jag börja 10:00 men jag glömde alla pengar hemma så jag fick åka hem igen och hämta dom, kom till jobbet in timme senare. Vid kl 13:30 stack chefen och jag fick vara där ensam till stängning, det gick bra som vanligt.
Sen kom Cia, Erik och Tellus och hämtade upp mig sen åkte vi vidare mot Huddinge, vi åt på restaurang med mormor, jättegod mat. Sen gick vi hem till mormor och drack cappuchino, gott!
Efter det var det dags att åka hem, då duschade jag i en timme haha!
Igår började jag och mitt ex prata igen, vi har inte träffats sen i januari :O nu kan vi inte sluta smsa varandra xP
Men nu ska jag gå och lägga mig, ska ju som vanligt jobba imorgon. P&K ♥





Dagens bilder, dock inte så bra kvalitet eftersom jag tog med gamla mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0