VÄLDIGT KORT SKOLDAG

Här sitter jag framför datorn och tuggar på läkerol, imorgon skulle vi egentligen till Tyresta by men nu ska vi inte göra det pga vädret, jag är confused alla säger olika :o Vet inte ens om jag ska gå!
Iallafall, jag berättade inte om klassresan till Nåttarö som jag åkte på i måndags, för det första har det varit problem med datorn sen så har jag varit super duper trött.

Idag började vi skolan 09:30, vi fick först reda på vad vi fick för betyg i svenska och engelska, har nu VG i båda :)
Sen så städade vi skåpen och jag gick till bilden, får iallafall G i betyg där, haha as stolt!
Kl 14:00 var det match mellen elever och lärare men jag gick inte på den, palla vänta så länge så jag stack hem och kollade på Twilight, sen så fixade Erik min dator så nu funkar den igen och jag somnade :)
Cia köpte den blåa klänningen i Farsta som jag funderade på att ha till balen, eftersom M inte sitter bra på mig för mina stora bröst så fick jag ta L men den var för lång, så jag får ha den vita istället, äh det är inget fel på den, den var t.o.m finare än den blåa så jag får ha den vita iallafall :)
Är så himla trött nu när det är piss väder, har också letat efter en digitalkamera eftersom min nu inte funkar :'(
Till middag blev det kebab-tacos, haha istället för köttfärs så blev det kebabkött, var rätt så gott.

Ikväll händer det inget särskillt, kl har nu passerat 20:00 och jag är fortfarande trött, funderar på att gå och lägga mig.
Ska nog ändå inte gå till skolan imorgon, det är ju bara stafett då och nåt till kommer inte ihåg, så jag drar hem till Natta istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0