ROLIG FREDAG, NOT!

God kväll!
Började jobbet som vanligt 10:00 - 18:00, fick vattna blommorna, hjälpa kunderna och stå i kassan.
Det var lugnt men samtidigt mycket, vet inte hur det där går ihop men aja.
Fick pengar sen stack jag hem. Bestämde med Sandra, Natta och Emma att vi skulle träffas och göra nånting idag, men det blev inte av, vi pratade vid 20:00 men jag kände det blev lite sent, ska ju jobba imorgon också.
Shit har jobbat hela veckan, hur står jag ut? Det är som skolan, obligatoriskt, man kan inte skolka haha! Men trött är man ju, men det får man ta om man vill tjäna pengar på egen hand.
Vad hände mer idag då?
Inte speciellt mycket, gick på promenad med Cia, Erik och Madde. Stack upp till Brandbergen centrum en snabbis för dem skulle köpa cola.
Sen stack vi hem, läste skvaller tidningar.
Tellus är väldigt aggresiv idag, skulle gå ut och pinka av honom, men det gjorde han aldrig. Det kom förbi hundar tre gånger och Tellus skällde och skulle naffsas och bita på mina träskor.
Så jag gav upp och gick in med han. Idag var han olydig och jobbig.
Denna fredag har inte varit så skoj enligt mig, som jag har sagt tidigare är jag trött nu.
Klockan är 23:30 och jag ska nu duscha och gå och lägga mig, ska jobba imorgon.
Men vi höres imorgon. P&K ♥


Bellvis at work. När det inte finns något att göra tar man kort.


Här står jag i kassan, bredvid supergoda jordgubbar.


R.I.P Michael Jackson, var inget fan av honom men det var tråkigt att han dog imorse. Tycker han är väldigt bra annars, fick ställa in bl.a 50 konserter bara i England...

Kommentarer
Postat av: V,

fint hår du har!

2009-06-27 @ 00:28:28
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
Postat av: LINDA [ddisconnected.blogg.se]

Svar: Jadu, samma här faktiskt!

Vad gör du?

2009-06-27 @ 10:47:31
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha ja. Åh va jobbigt att jobba varje dag. Men du har la någon dag ledigt?

2009-06-27 @ 11:31:38
URL: http://eaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0