REGNIG TRÅKIG FREDAG

Idag är jag ledig från jobbet, skön att bara få sova ut. Men Kieran (kusinen), Cia och Erik spelar nåt spel och skriker så man inte kan somna om! Åh, alltid något som stör mig. Så jag gick upp och åt pannkakor till brunch.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, ikväll får mamma och Anders gäster och jag hade bestämt med Dennis förra helgen att vi skulle träffas idag, men jag tror han har glömt bort det.
Vi får se vad som sker idag, har inga planer, bara att jag ska ta det lugnt och stanna hemma.
Ska väl gå och duscha snart och sen spela The Sims 3 som jag inte har börjat spela än, haha och snart har det gått en vecka sedan jag fick spelet.
Jaja, vad ska ni göra denna regniga fredagen då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara ta de t lugnt alltså,hatar vädret!

visa lite bilder på när du spelar the sims 3?(a)

2009-06-12 @ 19:18:27
Postat av: Bella

Aa jäkla pissväder asså, javisst kan jag göra det. När jag har börjat spela det så :)

Dock har jag inte börjat spela än :O men ska göra det NU! Hehe :)

2009-06-13 @ 14:27:04
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: P R I M M S

jo visst, men jag ska åka utomlands imorgon så det är lite trist med tid just nu :/

2009-06-14 @ 20:43:44
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0