MIDSOMMAR - HEMMA

Nu är jag hemma igen, jag och min familj var hos min kompis Sarah och hennes familj och firade.
Vi hade jättekul. Morsan spelade guitar hero för första gången HAHA! Vi kollade också på "Transformers", jag brukar inte direkt gilla actionfilmer men denna gillade jag.
Vad gjorde vi mer? Vi snackade om ALLT mellan himmel och jord och drack lite gott.
Jag och Sarah fick dricka lite också, fett gott var det.
Såklart åt vi lunch och middag, det var gott. Men inte lunchen, det blev tre små frallor för min del.

Jag, Sarah, Madelene och Ellinor var ute på balkongen, sen så stängde Göran dörren och då skulle jag öppa den, men det finns ju inget handtag och det visste ju inte jag, så jag tar tag i termometern istället så den går av. Haha jag skrattade så mycket jag fick så ont i magen och nästan pissade på mig.

Sen så filmade jag också när Sarah och Ellinor spottade på varandra och sen börjar Sarah brotta ner Ellinor. Sen kommer Göran och häller vatten över Sarah, jag tyckte videon blev rolig men inte Sarah tydligen, och nu får jag inte lägga upp den på bloggen (!?) så tråkig som hon är. Men ändå.

Hände det nåt mer kul? Njae inte vad jag kommer ihåg just nu, men jag hade det jättekul idag kan jag säga iallafall.
Hade ni en härlig midsommar? TELL ME! Nu ska jag avsluta detta inlägg och återgå till att lyssna på musik och läsa andras bloggar. Ha det bra. P&K ♥ 

P.S Bilder kommer upp någon gång under helgen, tar lite bilder från Maddes eller Anders kamera.



Kommentarer
Postat av: Karin Ellnestad - Blondin & Smart ;)

ja min midsommar har varit bra:) din då?

2009-06-21 @ 14:34:05
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/
Postat av: sarah

hahaha men jag har ju inte sätt filmen ;D ja måste se den innan du lägger ut den! mohaha , puss

2009-06-21 @ 19:21:02
Postat av: Bella

Haha okej, men då lägger jag ut den då ;)

2009-06-21 @ 19:33:47
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0