KALAS

Tjolahoppsan svejsan allesammans! xD
Jag är så GLAAAAD IDAAAG !!! Har haft släkten här på lunch&fika, vi firade min mamma som fyller år på tisdag.
Vi hade tur med vädret (som alltid) så det var ju härligt!
Visade också klänningen som jag ska ha till balen imorgon, och så hade jag mina svarta pumps på mig men det var fel, haha!
Så en av mina mostrar rotade bland mammas skor och hittade först ett par rosa, som alla tyckte såg bättre ut, mjo en aning bättre tyckte jag också. Men sen så hittade jag ett par lila som var mkt snyggare, och alla andra höll också med ;)
Så outfiten är klargjord nu, förutom håret som jag får göra själv imorgon ( HJÄÄÄLP), jag vet inte hur jag ska ha det.
Men det löser sig, det kommer bli en jättebra dag imorgon, hoppas jag.

Idag har jag då städat och umgåtts med släkten och ätit gott.
Sen så fick jag The Sims 3 av mamma också, klockan är snart 21.30 men jag har fortfarande inte startat spelet :O
Ska spela en stund om nån halvtimme eller så sen ska jag gå och lägga mig.
Jag har iallafall haft en bra helg, bortsett från att jag är sjuk :/
Ni får ha det bra, P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0