INGEN SKOLA, TRÄFF MED DENNIS

När jag ändå är igång på skriv humöret för en gång skull så kan jag berätta vad som hände igår.

Igår var jag hemma från skolan eftersom det bara skulle vara stafett i skolan så det var lite onödigt att komma dit, den blev ändå inställd pga vädret så det blir stafett imorgon istället.
Iallafall, jag stannade hemma osminkad i mjukis och sen kom Dennis hit, vi kollade först på TV i vardagsrummet, sen skulle jag äta efter det gick vi upp till mitt rum, ni kan väl räkna ut vad som hände. Thihi!
Han åt middag hos oss också, Dennis lovade ju faktist min mamma att han skulle äta hos oss nästa gång han skulle komma, så han åt middag med oss.

Vid 20.00 gick han mot bussen och jag följde med honom, när jag skulle gå tillbaka hem igen så ser jag tre killar, den ena killen håller hårt om en annan kille som är typ jätte arg och försöker sparka på den tredje killen, han retar den andra killen, sedan kommer en fjärde kille som går förbi, jag stod och tittade en stund vad fan dom gjorde, men sen så försvann dom in i skogen, skarrigt va? Hoppas killen inte råkade illa ut.
Enligt mig såg det ut som om som skulle misshandla killen, men hoppas inte, idioter!

Kvällen slutade med att jag kollade efter digitalkameror och kollade på TV, sen gick jag och lade mig.



Aren't my lips so hot hot hot? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0