GÅRDAGENS

Jag uppdaterade mig inte igår eftersom jag har varit sjukt trött på sistone.
Igår jobbade jag från 11:00 - 15:30, jag hann göra tre saker som tog rätt lång tid, sen fick jag gå hem.
När jag kom hem åt jag min lunch sen gick jag ut på gräsmattan och solade, somnade till lite så det var skönt, men inte så länge till, eftersom dumma Erik sprutade vatten på mig, skit mycket och skit länge, så jag blev jävligt förbannad, sen började Cia spruta vatten på mig också. Jag blev så jävla arg, jag orkade inte ens resa på mig för jag var så trött och förbannad. Men till slut fick jag nog och gick in, jag skrek på dom och jag var inte särskillt glad på hela dagen igår inte.

Efter maten åkte jag, Cia och Erik och köpte muffins, sen drog vi vidare till pappa för jag skulle visa mina betyg, han tyckte det såg bra ut, fast jag kunde ha behållt mitt VG i tyskan, men gjort och är gjort, och matten fick jag också bara G i där blev pappa lite besviken, men vafan jag vet att jag egentligen har VG i matte, jävla piss lärare asså. Skönt att man inte går i den skolan längre, i gymnasiet ska jag ge ALLT.
Även att jag inte fick VG i matten får jag pengar av pappa ändå, vad ska man säga? TUSEN TACK!!
Min pappa är världens bästa pappa, LOVE HIM!!

När vi hade varit hos pappa ett tag åkte vi hem, kollade på "Beverly Hills Chihuahua", en skön film, den var fan bra! Efter det gick jag och lade mig.

Bellvis at work:
Först fick jag rensa pelagonerna, sen..

... fick jag städa hela stället.


Inne i tältet.


Sist men inte minst fick jag vattna alla blommor.






Jag hemma hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0