SOMMAR&SOL&JOBB

Första inlägget för idag då.
Skulle skriva ett inlägg imorse men det gick inte att logga in på sitt konto skumt nog :/
Iallafall, idag har jag jobbat från 11:00 - 16:00 så jag tjänade rätt mycket kosing :)
Det var så tråkigt idag, först fick jag vattna alla blommor, bara det tog 1½ timme, sen skulle jag rensa pelagonerna som tog resten av all tid.
Haha jag hade linne och cardigan på mig idag så jag blev väldigt röd på bröstet, och jag är fortfarande varm.
Apropå varm, mitt ansikte har fått färg idag också och nu är hela fejan varm och röd xP
Vad mer?
Jo, Natta och Markus kom förbi på jobbet idag, två gånger. Det var kul och gulligt :)
Jag drog hem till Natta efter jobbet också, vi tre var mest på Nattas rum och snackade och Markus kollade igenom alla mina sms och bilder, OOPS!
Haha och gud vad vi höll på med varandra idag asså, sedan så åkte vi en massa moppe också.
SKITKUL! Vi sitter tre på moppen som är olagligt, men det funkar ändå. Hittills har vi inte ramlat och slagit ihjäl oss och vi aktar oss för polisen ;)
Ja det har varit en bra dag än så länge.  Just nu sitter jag och väntar på att Natta ska ringa mig så vi kan dra ut igen.
Vill bara säga en till sak, om ni äger en moppe, åk ut med den sent på kvällen, det är sååå jävla härligt! Vi hörs gullungar, och kommentera gärna det gillar man såklart! P&K ♥



I väntan på Natalie&Markus.


I väntan på Natalie&Markus, igen.

Kommentarer
Postat av: tvillingtelepati, :))

okej, bra att du är väldigt glad iaf :)

jodå här är allt fin fint ! :D

2009-06-17 @ 23:38:28
URL: http://tvillingtelepati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0