DAGS FÖR BAL

Har precis målat naglarna, det blev inte så bra men det får vara såhär nu.
Jag har hunnit med håret och kroppen, nu är det bara sminket kvar, ska till Natta vid 17:00 innan balen och hjälpa henne, Sandra och Bibbi sen får vi skjuts till balen, ska möta upp Steffi innan så vi alla går dit tillsammans.
Jag blev jättenöjd med håret och smyckena, som sagt det är bara sminket som ska på, sen är jag klar för PAAAAAAARTY!!! eller BAAAAAAAL då ;)
Ni får också ha en jättebra dag, men jag kommer ha skit kul! P&K ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nejmen bella har du blogg! :D Hihi nu ska den kollas in! :) kram

2009-06-10 @ 18:29:10
URL: http://www.kicks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0