FAN FAN FAN

Tjoho!!
Hur ska jag börja detta då?
Ja, igår pratade jag med chefen och jag tror han sade att jag inte skulle jobba idag för dom skulle stänga ner på måndag, men ändå gick jag till jobbet som tur var, vet inte varför, jag bara gick dit.
När jag kommer dit och ska ta nyckeln så står bildörren öppen och fönsterrutan till dörren är sönderslagen, likaså bakrutan på bilen. Det låg glasbitar överallt!
Men nyckeln hade dom inte tagit så jag låste upp grinden och skulle ta ut kassa apparaten, men då var den inte där, den är borta, men det låg en hammare och skiftnyckel där och dum som jag var tog jag på skiftnyckeln, om polisen ska kolla fingeravtryck kommer mitt vara där, inte bra fan! Och ett skåp var öppet och dom snodde nåt mer också, kommer inte ihåg vad, men det verkar vara några pundare som har vandaliserat.
Så jag fick ringa mamma och Anders och säga det till dom, sen ringde jag chefen och han var absolut inte glad över den hemska nyheten.
Så jag låste och gick till Vegabaren där Anders hämtade mig sen, sen åkte vi tillbaka till jobbet och väntade på att Mikael skulle komma, det fanns inte mycket att göra åt det men jag hoppas polisen får tag på idioterna som gjort detta.

Bortsett från det så åkte vi hem igen, efter ett tag åkte jag, Erik, Cia och Madelene till Länna för jag ville köpa digitalkameran jag ville ha. En rosa canon jättefin, men så blir man besviken för den såg så pluffsig ut, tjock alltså. Och där stod jag och Erik och tjaffsade om att den var lika stor som Cias. Men det tyckte inte jag, så jag kollade vidare men hittade ingen jag ville ha. Sen väl inne på onoff kommer dom igen, och jag blir ju arg såklart att allt ska vara då dyrt och att kameran jag ville ha inte var snygg längre, då blir Cia arg på mig :O 
Men efter Länna åkte vi till Haninge Centrum för dom skulle kolla på kläder, köpte inte ett enda plagg, det enda jag köpte var varm choklad med grädde..
Vi fick sen nog och drog hem, vid ca 17:30 gick jag och lade mig, jag var så trött och arg på denna dag. Denna dag har inte varit bra alls för min del! Jag blir så arg på att vara arg så jag blir ju bara argare! Vad tjatigt detta blev nu då.. :/
Natta ringde och väckte mig i drömmen, så vi snackade i 40 minuter om allt mellan himmel och jord, ska tydligen färga hennes hår svart imorgon, har aldrig färgat någons hår, det ska bli spännande ;)
Ja det var väl det. Eller, jag kollade vidare på digitalkameror idag och hittade snygga, coola vattentåliga digitalkameror till bra priser, funderar på att köpa en sån så man kan ta coola bilder under vattnet, men jag undrar om dom verkligen är bra.
Idag har jag också börjat lyssna på japansk rock, haha Natta tipsade mig om An Cafe och jag fastnade för dom direkt, men inte Anders han som älskar rock!
Nej nu ska jag inte skriva så himla mycket mer, det brukar bli lite väl tjatigt till slut, eller gillar ni att jag skriver på detta sätt som jag gör? Jag behöver DIN åsikt om vad du tycker och vad DU vill vad jag ska skriva om tack! P&K ♥




Mmm, varm choklad med grädde. Mums!


Dagens efterrätt. Måste ju äta upp alla jordgubbar, fick ju 27 liter gratis!


Grattis gumman till 200M frisim. Förlåt för jag skrev fjäril haha! Älskar dig honey, and you know it. You and me forever, since third grade. Du betyder allt för mig, du har ställt upp för mig i vått och torrt och det uppskattar jag verkligen. Och jag finns här för dig också gumman det vet du, du kan alltid lita på mig. Kan inte sluta säga hur mycket du betyder för mig och du är min bästa vän och jag älskar dig! ♥ (Fick bilden av Sarah)

Kommentarer
Postat av: sarah

älskar dig mest bästis!!! <3 :)

2009-07-08 @ 17:59:52
Postat av: Bella

Aw, älskar dig så mycket !! <3 :)

2009-07-08 @ 23:43:16
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: ellinor

Men jag då? :(

hahah, skojja :D

2009-07-11 @ 00:09:24
URL: http://ellnorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0