BLIR MAN NÅGONSIN NÖJD?

Igår, eller rättare sagt förrgår (klockan har nu passerat 00:00), iallafall i måndags så skrev jag aldrig nåt inlägg. Vet inte varför men det blev inget iallafall.
Men då så städade jag mitt rum som tog hela dagen, jag vet inte varför men damningen pågick i typ flera timmar.
Sen vid 18:30 åkte jag, mamma, Cia och Erik till Siba för att kolla på en digitalkamera. Jag köpte en röd nikon coolpix S220, den var liten och söt med 10 MP så den köpte jag, men när vi kom hem och jag skulle ta kort så brusade det väldigt mycket, men på datorn syntes det inte lika mycket men nu har jag iallafall bestämt mig för att lämna tillbaka den. Så nu spelar det ingen roll om jag köper likadan Canon som Cia har, den kameran är bäst! Men denna Nikon sög tyckte jag. Ska lämna tillbaka den nu här i veckan och sen köpa en Canon.
Så det var väl det. Hände inte så mycket mer än så i måndags.




Vet ni om man kan rista in sitt namn på sin digitalkamera? Snälla snälla snälla säg till mig då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag fick hem min nya nikon s220 idag. Och gissa om den tog riktigt kassa bilder. Jag vet inte om jag får lämna tillbaks den. Jag har jag tagit upp den och provfotat hemma

2009-07-14 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0