SHOPPING IDAG OCKSÅ

Hej alla glada.
Klockan har nu passerat 21:00 och jag är PIGG, skulle kunna springa ett maraton fan haha!
Idag var jag i centrum med Sandra och shoppade loss, åt focaccia till lunch, jättegott!
På cafét ser jag mamma vid kassan, då hade mamma och Anders lämnat in min systemkamera.
Så Sandra och jag fick skjuts av dom hem. Så det var nice det.
När jag kom hem började jag fota med systemkameran, dock inte digital men tar ändå skitbra bilder.
Tog slut på hela rullen på mindre än en halvtimme :O Så vi ska lämna in rullen imorgon och köpa en ny.
Vad mer har hänt då? Nja gick på en promenad med Tellus och grannflickan Frida, såklart skulle dumma katterna Tiger&Tarzan följa med och hetsa upp Tellus som så gärna vill leka men det fattar ju såklart inte katterna. Åh hur länge ska detta hålla på? Man blir så trött av att dom inte kan komma överens och bara leka!!!
Sen har det inte hänt mer än så. Ska fortsätta chatta vidare på MSN och lyssna på musik. P&K ♥

    Dagens shopping:

Söta underkläder i set, måsten!


Blå billiga sköna shorts.


En billig söt vit kjol.


Depends nagellack. Knallrosa är så härligt nu till sommaren när man är brun.


Clinique, jättebra produkter. Har hjälpt min hy så jävla bra. Tänkte börja med den igen.


Beställde tid hos frissan också. Ska klippa mig på onsdag, härligt att morsan betalar också x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0