MIDDAG HOS PEREIRA

God kväll/God natt kära vänner.
Idag jobbade jag som vanligt från kl 10:00 - 18:00. Jobbade helt ensam där idag men det gick bra som vanligt, det var några jobbiga kunder på slutet och tog ut på tiden ush han ville ha en rosbuske gratis och tre andra sorters rosor för 150kr :O glöm att du får en gratis rosbuske lixom. Jag blev förbannad och sa till slut att jag inte fick sälja den haha!
Sen skulle jag låsa grinden och när jag hade låst den kom jag på att pengarna från kassan fortfarande låg kvar där inne så jag fick öppna grinden igen, men hittade inte rätt nyckel, frustrerande!
Men till slut så gick det, sen åkte jag, Cia, Erik och Tellus hem till familjen Pereira och åt en jättegod middag och en härligt mumsig efterrätt. Så himla gott, inte konstigt Darryl har ju en gång varit kock och han är jätte duktig. Vi var där en tag och det var kul, sen runt 22:15 åkte vi hemmåt.
Jag känner att dagarna verkligen rullar iväg nu asså, sommarlovet är snart slut känns det som :O Btw, jag kom in på gymnasiet jag hade sökt, kom in på alla! WIHO! Jag börjar gymnasiet den 24/8 så skönt! Nej nu ska jag gå och lägga mig och smsa med exet. P&K ♥


Efterrätten. ASGOD!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0