HEJDÅ ALLESAMMANS!

God morgon.
Uppe tidigt och fixar i ordning mig.
Sätter nu för tiden alltid klockan på 10:00 men jag går nästan alltid upp en halvtimme senare och äter frukost.
Sista dagen här i Stockholm imorgon bitti for jag till kära Gotland. Fan vad skönt det ska bli!
Funderar på vad jag ska packa, men eftersom jag rensade garderoben för typ 2-3 veckor sedan har jag nästan inga kläder :/ jag får väl köpa extra på Gotland om det behövs.
Nog om det, idag kommer det inte hända så mycket mer än att bara packa. Men ni får ha det bra. P&K ♥



Puss&kram ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej :)



vilken fin blogg du har! :)



kraam:)

2009-07-31 @ 16:36:48
Postat av: Hanna ♥

hej hej :)



vilken fin blogg du har! :)



kraam:)

2009-07-31 @ 16:37:03
URL: http://lillaajaag.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

i turkiet :D

2009-07-31 @ 19:57:42
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0