GOD NATT

Ja lite sent för dagens inlägg, klockan har redan passerat 00:00 men jag är inte trött alls, jag tror jag har vänt på dygnet haha. Klockan är snart 02:00 och jag sitter fortfarande uppe och kollar på en ny serie, har nu sett 13 avsnitt av "Sonny with a chance" jag fastnade för den för serien var rätt så rolig. Men det är dags för sängen nu, men jag tänkte skriva av mig lite här på bloggen.
Idag har jag bara varit hemma och tagit hand om hunden, ingenting annat har jag gjort, förutom att kolla på tv och suttit vid datorn och kollat på serien. Stack till Brandbergen centrum med Madelene och köpte snacks sen gick vi raka vägen hem och kollade på "På smällen" och åt chips och dipp med cola. En vanlig fredagskväll..
Blev bjuden på någon fest ute i Tyresö men då var klockan nästan 23:30 så jag tackade nej, får bli en annan dag det.
Det har inte hänt mer än det, imorgon ska jag, mamma, Madelene och Anders åka in till Gröna Lund, dock vid 15:00 tiden. Vi fick tre gröna kortet med fri entré gratis av min moster häromdagen så vi ska gå på "Sommarkrysset" imorgon, det kommer säkert vara en massa folk där eftersom E.M.D och Johan Palm kommer, fy! Gillar inte dom alls, idoltöntar är det var dom är. Det är då man ska passa på att åka Pop expressen och extreme och insane tusen gånger mohaha! Mamma har redan bokat upp sig för nästa lördag också för då kommer Måns Zelmerlöw dit, jag slår vad om att morsan kommer hänga på grönan resten av sommaren haha ;)
Nej nu ska jag inte skriva mer vi avslutar här. Godnatt och P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0