MITT FÖRSTA DOPP FÖR I ÅR

Tjoho!
Idag har det varit en rätt så bra dag. Gick upp vid 10:00, vid 13:00 stack jag hemifrån, åkte iväg en stund sen gick jag till centrum och kikade runt lite, men det enda jag köpte var en cola sen stack jag hem.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen en snabbis för det var så vaaarmt ute så man blev ju så himla varm själv. Sen åt jag en pirog och kollade på TV, sen stack jag, Erik och Tellus till Svartan och badade, första doppet för mig i år, och första doppet för Tellus någonsin, skit gulligt men han frös direkt när han kom upp.
Vi var där en stund sen gick vi hem igen, mer än så har det inte hänt idag. Har ni haft en bra dag? Ska nu kika runt efter kläder och skor på nätet. Ha det bäst. P&K ♥


Skadade mig idag också =/

Kommentarer
Postat av: theres

men aj :( hur skadade du dig?

2009-07-15 @ 21:20:58
URL: http://thessine.blogg.se/
Postat av: theres

men usch :( krya :)

vad gör du idag? :*

2009-07-17 @ 09:57:39
URL: http://thessine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0