DEN TRÅKIGASTE LÖRDAGEN I MITT LIV

Idag har det inte hänt nånting.
Kunde inte somna igår så jag gick och lade mig vid 02:00 men jag låg vaken till 04:00, vid 12:30 gick jag upp och åt frukost, blåbär med mjölk. Två timmar senare åt jag lunch. Sen har jag bara varit hemma och inte gjort något alls, har gått runt i rummet och tråkat och tänkt och kollat på en serie på datorn.
Jag, Cia och Erik fick göra middagen idag, mamma och Anders blev bortbjudna på middag. Vi åt iallafall enchiladas till middag, super gott! Sen kollade vi på någon skum bögfilm som gick på TVn men vi orkade inte kolla klart på den. Den var rätt boring. Men nu börjar jag bli trött, tror jag ska gå och lägga mig och försöka få lite mer sömn inatt. Godnatt. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0