BRA DAG NR 2

Bra dag nr 2.
Idag är jag superglad igen :D Gissa?
Svårt eller? Med en massa rubriker på alla tidningar, Sarah tog VM-guldet och är snabbast i världen på 100m fjäril.
Det går inte beskriva hur stolt jag är över henne. Jag känner mig så hedrad över att få finnas där för henne också. Tror inte det här är sant, det är som Sarah säger "Jag har inte hunnit ta in det än" inte jag heller gumman. Detta är så stort man kan inte fatta det.
Iallafall, idag gick jag upp vid 10:00 och åt frukost framför TVn och kollade på simningen lite, sen duschade jag sen hände det inte så mycket mer. Vid 15:00 stack jag till bussen för jag skulle vara på mammas jobb vid 16:00 för vi skulle åka och köpa kamera till mig. Men Göran (Sarahs pappa) hade ringt och sagt att vi skulle åka hem till dom och leta efter bilder på Sarah för expressen och DN skulle komma. Så vi åkte hem dit, när vi klev ut ur bilen var expressen redan där och hade fått bilder, han intervjuade och fotade mig, kändes som det var jag som stod i rampljuset haha! Ne men det var kul, så jag kommer vara med i expressen imorgon. Sen kom DN förbi, det var samma tjej som kom till skolan förut så det var kul. Så fick hon fyra bilder på Sarah och en crazy bild på mig och Sarah haha. Först tänkte jag "Ska jag verkligen ge henne bilden?" men så gav jag henne den. Så jag antar att hela svenska folket kommer bli lite vättskrämda imorgon om bilden är på framsidan haha! Ne men det var faktist kul. Får köpa både Expressen och DN imorgon, håll utkik ni också! Man hamnar inte i tidningen varje dag right? Livet leker och just nu älskar jag livet haha.
Läs om Sarahs lopp här.


Här gick vi i trean. Jag till vänster, Sarah till höger.


(Denna bild fick DN idag, tagen i höstas)


På skolavslutningen fotades vi för DN. Visst blev vi söta?



Ja, så idag köpte jag äntligen en digitalkamera. Det blev Samsung M310W, säljaren berättade om kameran och han visste verkligen vad han pratade om. Kameran verkade super bra och det var ett bra pris också, 1990kr och det blev jättebra bilder så nu har jag hittat en bra kamera jag är nöjd med, äntligen! Det tog nästan två månader! Nej som sagt jag är jätte stolt idag. Somna med ett brett leende på läpparna inatt, gud så härligt. Hoppas ni också haft en bra dag. P&K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0