BILDER FRÅN KLASSRESAN PÅ NÅTTARÖ DEN 1-2 JUNI


Vad är det Tiffany?


Natalie.


Min mentor Thomas, kommer sakna!


Vissa blev trötta, bl.a Bibbi.


Superfina Stephanie.


Underbara brudar, Bibbi och Tiffany.


Jag säger bara det, hon är världens härligaste brud. Skön humor! Saknar dig som fan min Jessica ♥


Underbar fin utsikt från färjan.


Jesper, har känt han sen ettan. Kommer faktist sakna han och hans underliga humor!


Stephanie och jag. Du är en sann och ärlig vän. Hatar att vi kanske aldrig mer kommer träffas :( ♥


Jesper klättrar, blev en massa bus på kvällen kan jag lugnt säga. Haha!


Egobilder är ett måste, right? ;)


Bjuder på ännu en egobild.


Stugan med kök och stort matrum och en ofungerande toa + två eller tre rum för sovplats.


Några brudar + en kille från klassen.


Ena stranden/badplatsen, här kom vi i land också.


Dags för några att bada.


Schtekar tillsammans med Natta på stenarna vid stranden.


Min härliga underbara vän Natalie ♥


Påväg till en annan strand med klassen.


Här tar det slut. Dit ut skulle alla vi. Det fanns inte ens en väg ut dit. Så man fick gå i vattnet bland alla hala stenar, rätt som det var halkade man och då fick kameran ett dopp och ville inte fungera längre. Så jag och Natta stack tillbaka till stugorna.


Kommentarer
Postat av: Tiffi

Aww du e min underbaraste snyggoo som alltid ställer upp med de mest roliga skämt att mitt hjärta dör varje gång!! ;D hahah saaaaaknar dig till tusenmiljarder! btw vet inte om jag kmr hinna hem t sthlm innan jag drar igen =/..men om vi int ses så MÅSTE vi ses i jul o ha MYYYYS o allt o va glada över din o min blivande jessika...xD hahah de lät fel men du fattar! P&k <3

2009-07-24 @ 16:34:48
Postat av: Bella

Hahaha jag fattar! Och vi kommer säkert vara supersnygg tills dess också ;) alla killar kommer dregla efter oss haha ;)

Men vafan, måste jag vänta sååå länge innan jag får träffa dig? :'( vill träffa dig NU jag orkar inte vänta mer !! Jag saknar dig så mitt hjärta snart spricker gumman. Du är bland det bästa som hänt mig, du är lyckan i mitt liv älskling <3<3<3<3

2009-07-24 @ 23:48:51
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0