ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV

God kväll allesammans!
Idag har det varit en helt ok torsdag.
Gick upp 10:30 och åt frukost tillsammans med Cia och Erik, sen fixade vi i ordning oss sen åkte vi och Tellus till mamma och Anders jobb och fikade. Sen skjutsade dom hem mig och Tellus, Cia åkte till centrum och Erik skulle gymma. Det gick jättebra med Tellus. Vid ca 14:30 gjorde jag lunch, sen gick jag på promenad med Tellus, eller rättare sagt vi sprang bara haha. Tarzan följde efter oss i början men vi skakade av honom genom att få Tellus att börja springa, så därför skulle han springa hela tiden, jag fick ju också springa då och det var härligt. Påvägen hem mötte vi på en 9årig vit hund, hussen kanske är i min ålder och bor på samma gata (skumt, har aldrig sett han tidigare haha), men han såg faktist rätt så snygg ut ;)
Ska faktist försöka börja springa med Tellus varje dag nu. Det är bra dagsträning! Och jag känner att jag kan verkligen klara av att sluta äta onyttigt, en gång i veckan bara! Trivs att vara ute i naturen och njuta, och promenera/springa verkar ju trots allt inte så dumt. Är stolt över mig själv, haha!
Vad hände mer då? Jo vid 17:00 kom mamma och Anders hem och vid 18:00 blev det middag.
Efter middagen gick jag och Cia ut med Tellus i skogen, vi hittade äkta guldgruvan med en massa blåbär, så imorgon ska jag plocka flera liter blåbär och göra blåbärspaj, så himla gott.
Inne i skogen kom vi till en bra plats, där fanns det stockar så vi lärde Tellus hoppa över och springa under, han är jätte duktig. Efter den långa härliga promenaden åkte alla hem till min styvfarmor Annika på fika en stund. Efter att ha varit där nån timme eller två så svängde vi förbi macken och köpte glass. Gott!
Mer än så har det inte hänt idag, har precis målat naglarna i chockrosa så ballt! Ni får ha det så bra, sköt om er. P&K ♥

Ja juste, stoppade in mitt gamla minneskort i en annan kamera, och bilderna från klassresan fanns kvar! Halleluja! Så nu har jag iallafall bilderna. God bless you! Bilderna kommer upp i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0