Tidig julklapp

Vet ni vad, idag fick jag en tidig julklapp. Men det var när jag kom hem från skolan. Idag var det bara pyssel i skolan, och så försov jag mig också. Ovanligt eller hur? Fattar inte hur jag kunde försova mig när jag hade sovit så många timmar. Iallafall, så jag fick kuta upp och skippa frukosten och dra till skolan. Men frukost bjöd skolan på, nämligen kaffe och lussebullar och en massa godis.

När jag kom hem tittade jag i kylskåpet, en gammal vana, och där ligger en present (se bilden nedan).

Än så länge har jag kollat på TV, facebookat lite och gjort om min header lite i photoshop. Det är skitkul, vill ha det i julklapp. Man kan göra en massa saker, men kan inte så mycket än men man lär ju sig i skolan så det är ju bra, right?

Det här med inriktning, det är skit svårt. När jag valde linje ville jag verkligen gå foto för jag älskar att fota och fixa med bilder osv. men nu när man fått prova på grafisk kommunikation/bild så har det varit kul och intressant. Det är svårt, ska jag välja foto eller graf? Har ju en termin på mig men tiden går så himla fort asså.

Men nu ska jag fortsätta dunka musik i högtalarna och sjunga med, ha det bra så hörs vi!



"God jul Bella önskar Papa Noel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0