Nattbloggning

Ja som ni märkt har jag inte uppdaterat på hela dagen, illa.
Idag har jag varit i Farsta centrum med Sandra Bl och köpt en outfit till nyår. Hade först tänkt mig en klänning men det blev lackleggings och en topp till. Får ha ett skärp till för annars blir det så "påsigt".

Kom hem vid 18:30 då mormor och styvfarmor Annika redan var där. Först blev det wook och ris till middag och sedan julklappsutdelning med fika. Tror Madelene fick ca 10-12 julklappar totalt. Haha kanske inte men mycket var det iallafall.
Lilla rara Madeklen gav mig shower cream och body cream från "OLIV naturell", de produkter jag använder. Väldigt bra är dom!

Efter det pratade jag med Said i mobilen i 40 minuter. Så skönt att höra hans röst! Vi pratade om ALLT och lite om nyår. Har ju bestämt mig att fira med Sandra Bl, men hon och hennes pojkvän Adam är bjudna på middag och fest hos några av Adams kompisar så risken är ju att jag kanske inte får äta där men kanske festa. Vi får se Sandra skulle höra med dom, om det inte funkar för dom så kommer jag vara med Said på nyår. Och då vill han och hans polare att jag ska ta med en massa brudar också. Men vi får se om DET kommer funka för dom flesta är ju upptagna!

Aja, Sandra kommer iallafall hit imorgon så vi får väl prata ihop oss om nyår då.
Har pratat med den andra Sandra, miss Brissman. Vi har gaggat ihop oss om att vi och 8-9 tjejkompisar till ska träffas nu i januari, det var ju sååå länge sen vi gjorde något kul tillsammans. Men vissa, eller tre st då, bjuder vi inte för jag vill inte ha någonting med dem att göra, dvs mina gamla bästa vänner. Nä asså det skulle kännas bara så konstigt att hänga med dom igen.

Nej men om det blir av och alla kan kommer det bli über kul!
Oj, nu loggade han in också . Måste skriva!! Men vi hörs imorgon. P&K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0