Natt bloggar

Vad klockan tickar på då, eller rättare sagt tiden. Fy fan vad snabbt tiden går asså, tänk att jag gått en termin på gymnasiet. Känns som det var igår jag gick i nian med underbara (några av dem) vänner. Men vissa är inte mina vänner, för evigt. På ett sätt är det skönt, men såklart hade vi fina stunder tillsammans.

Nog om det. Orkar inte ens tänka på det.
Som sagt, har handlat och varit med Madelene ikväll. Det blev tacos, snacks och tre filmer. Vi såg "Snygg, sexig och singel" och "På andra sidan häcken". Men "Hannah Montana: The movie" såg jag själv och nu är klockan seent. Börjar bli trött.

Det har varit en helt ok fredagskväll. Men nu ska jag återgå till smsandet och musiken. God natt sov så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0