Lördag & söndag

Här sitter jag och gäspar med hög musik i högtalarna. Jag är så trött.
Fick inte tillräckligt med sömn i fredags natt och kunde inte somna om heller.

Igår låg jag bara i sängen och vilade några timmar. Sen på kvällen åkte jag och Madelene till Farsta där det skulle vara fest, men det var helt dött. Det var vi och Robbin och Krille. Och för att lätta på stämningen satte jag på musik som Emil i Lönneberga, Madicken och Pippi Långstrump haha det var så kul för man såg ju på Robbin att han verkligen inte ville höra, men det var kul iallafall.

Vid 23:30 kom allt folk men då ska man ju typ dra. Men jag fick iallafall träffa Said! Stackars han, han var så full (såg inte alls full ut ändå) och hade tappat ena linsen så han såg bara med ett öga. Inte kul asså. Ja precis när jag fick träffa han så måste man dra för en viss Anders väntar på oss i centrum.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och snackade med Tiffany. Fan vad jag saknar dig gumman! Sen bestämde jag och Rasmus att han skulle komma hit så han kom hit vid 02:30. Så jag har inte fått mycket sömn inatt heller.

Men klockan är snart 17:00 och det dröjer väl några timmar tills det blir middag för vi har ju haft släktträff idag. Så det har blivit en hel del fika kan jag säga. Fick också träffa Andreas (lillkusinens) nya flickvän Erica för första gången.

Så idag ska jag bara sova och äta haha. Vi hörs kanske ikväll annars så hörs vi imorgon. Ni vet jag har skola imorgon, alla andra skolor har redan slutat, men vi ska bara ha pyssel i skolan och bli indelade i grupper imorgon så det kommer väl vara lugnt antar jag.

Nej nu ska jag inte skriva mer. Ska lägga mig i sängen och vila. Ha det gött. P&K ♥


En familj saknas på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0