Julafton tidigt för mig

Tjillevippen vad glad jag är!
Idag var det en kort skoldag. Hade bara en lektion från 13:00 - 15:00. Men dagen var inte slut där. För Malin skulle fota mig, Moa, Marie, William, Ejke och några till. Så vi kanske kommer upp på en hemsida som jag glömt bort vad den heter.

Kom hem strax innan 17:00. Vid 19:30 kom pappa och hämtade mig.
Hemma hos pappa fick jag min tidiga julklapp, dvs min nya mobil! Är väldigt nöjd med den. Svart, uppfälldbar, liten och lätt. Just the way I like it.

Så jag har pillat med mobilen resten av kvällen. Men nu ska den få laddas medans jag går och duschar och plugga lite innan jag somnar. God natt då. P&K ♥



My new baby, Sony Ericsson Jalou.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va läcker ;) <3

2009-12-11 @ 07:51:35
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0