Ännu en vecka

Dagen började med matte första lektionen, wiie jätte kul (not). Vi började på ett nytt kapitel.
På Samhällskunskapen satt vi vid datorn och kollade på en film om hur det går till i en rättegång. Sista lektionen var idrott då vi hade teori.

Efter skolan gick jag till Handen och sen Centrum. Köpte en ny fuktkräm eftersom min är slut sen ca 5 dagar tillbaka, och jag har så dålig hy så att den blir torr jätte snabbt, it sucks.

Sen åkte jag hem såklart. Kollade lite på TV och blev tvingad att gå ut med hunden för Erik är "sjuk" säger han och Cia städade. Sen var det bara att börja med middagen direkt när man kom in efter 20-30 minuters promenad. Det blev gulasch soppa så det gick snabbt.

Sen pratade jag med Tiffany i ca en timme. Så skönt att höra hennes röst! Saknar henne så in i bombens mycket. Nu bor hon i Stockholm igen så vi ska träffas så fort hon blir frisk igen. Troligtvis ska hon vara med mig och Moa och dom andra på fredag!

Saknar dig som fan gumman! Kommer du ihåg den gången du kom hem till mig och vi sminkade oss helt galet crazy? Och fick hälsa på mamma och Anders för första gången med det sminket? Det gör jag! Det var så kul.

Men nu ska jag duscha och fixa mig inför bädden. Sen ska jag kolla på kläder. Så ni får ha det gött. P&K ♥


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

HAHAHA xD jäklar va pinsamt de va för moi xS undra va de tänkte då egentligen!! xD hahah saknar dig me som in inorden! ;D ...e hemma idag igen, ska te läkarn sen men vi hörs! =D puss&kram!<33

2009-12-08 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0