MÅNDAG IGEN

Måndag igen, dvs skolan igen.. åh helgen gick så fort. Me don't like. Även fast det var en av de konstigaste helgerna så gick det för fort.
Idag började jag då 08:30 med engelska, vi fortsatte med engelska och svenska testen. Har också haft matte med både A och B klassen, men vi gjorde ingenting. Vi hade också samhällskunskap med min mentor som är så skön, ni ska se hans klädstil haha man garvar arslet av sig! Sista lektionen var idrott, men vi pratade bara och fick en läxa och så visade han runt Torvalla. Slutade 14:30. Sen när jag kom hem har det inte hänt så mycket, har bara suttit vid datorn, dammsugit lite, och gått ut med hunden. Ska väl fortsätta surfa nu och kolla på "Sonny with a chance", yepp det gör jag när jag har tråkigt... P&K ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0