FY SKÄMS PÅ MIG

I know jag uppdaterar så sent.
Har jag vänt på dygnet? Verkar som det. Får skärpa mig när skolan börjar den 24. Då tar jag i med hårdhandskarna både i skolan och med bloggen. I promes!
Idag den 17 fyller Sarah år. Stort grattis gumman!
Åkte förbi pappa i Vega för att hämta kläder som jag glömde, tänkte ta med mig datorn också men den var för stor för min väska så jag fick ringa Sandra Bl och fick skjuts av hennes pappa hem. Så det var jätte snällt av honom. Ville inte vänta på pappa. Erik kom hem sent idag så jag och Cia fick äta middag för han. Efter att han hade ätit klart vid 20:40 så åkte vi förbi statoil och köpte blommor och choklad till Sarah. Sen åkte vi hem till henne och firade med tårta och champagne. Var bara där i en timme för Cia ska upp tidigt imorgon, hon går i skolan nu. Grattis till dig syrran, du kom in på KTH, det är nånting iallafall. Även fast det är långt ifrån det du vill bli. Men jag tror på dig!




Tiger vill mysa


Sötaste Tiger!


When everything...


... falls apart.



 



Vad gör det om jag lägger ut crazybilden igen? Hela svenska folket har ändå redan sett mig såhär, dock inte normal. Det ska vi ändra på, någon gång! KAMERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0