TUMMER NER

Det har kommit lite problem mellan mig och bloggen, skulle ju bo hos pappa över helgen men det blev inte så, fick smyga ut mitt i natten och drog hem till Sarah. Så jag bodde hos henne över helgen istället.
Pappa har fortfarande min dator, så jag, Cia och Erik åker och hämtar den imorgon. Får sitta vid Eriks dator och kolla på TV skärmen, ush det är jobbigt man ser ju knappt var man skriver haha! Även fast jag hatar min dator ibland så älskar jag den, vette fan varför jag säger det nu men men..
Så nu bor jag äntligen hemma igen, idag har det varit en skön och lugn dag. Åkte från Sarah vid 12:00, resten av dagen kollade jag på en serie som heter "h2o just add water", den handlar om sjöjungfrun, vet inte varför jag kollar på den men fastnade för den första gången jag såg den på TV.
Till middag gjorde jag och Cia spaghettilåda, vi hade inte tillräckligt med makaroner, men det var gott ändå.
Till efterrätt blandade vi maränger med banan och grädde och smält choklad över. Jätte gott, men fick ont i magen.
Nu är jag trött, tror faktist jag ska gå och lägga mig. Imorgon börjar Cia skolan igen :) inte jag, jag börjar den 24!

När jag får tillbaka min dator ska jag skriva klart om semestern på Gotland och lägga upp bilder. Det har inte gått särskillt bra mellan mig och bloggen, denna vecka har varit rena skit veckan kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe jo man gillar ju sin dator när man är borta ifrån den för länge xD

Jag gillar också den serien (a).

2009-08-17 @ 15:04:04
URL: http://lillmilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0