TILLFÄLLET

Tänkte skriva om vad som hänt den här veckan, men eftersom bilderna inte vill läggas in på Carinas (pappas tjej) dator så får jag vänta tills min dator blir bra igen. Och det som hänt finns nedskrivet på papper hemma och jag glömde dom igår, så jag kanske åker förbi en snabbis hemåt idag.
Så det får vänta, helst tills jag får använda min dator igen för jag skriver bättre från den, är inte direkt van med alla olika bärbara datorer!
Jag bor hos pappa nu över helgen, kommer hem på söndag kväll eller på måndag. Egentligen skulle jag komma hem från Gotland den 10 så jag kunde bo hos pappa en vecka men jag kom ju hem igår så det blir ju bara tre dagar jag ska vara här.

Idag ska jag iallafall träffa Sandra Br, väntar på att hon ska ringa mig bara så vi kan träffas. Skönt att vi inte behöver åka buss till varandra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0