MYS FRAMFÖR TVN

Kollade precis på "Confessions of a shopaholic", en rätt så rolig film med ben&jerry glass.
Var och handlade inför tjejmiddagen med Sandra Br som vi har på fredag, och så promenerade vi med hennes hundar.
När jag kom hem började jag sortera tvätt, och satte på tvättmaskinen för första gången haha! Det gick bra. Erik kom hem precis då och jag hade inte börjat med maten än så han gjorde den. Var bara att slänga in i ugnen och sen var det klart. Ingen god middag. Har blivit arg på min dator igen, pappa fixade ju den förra veckan men det är samma fel, igen. När mamma och Anders kommer hem ska jag protestera att jag vill ha en ny för jag tänker inte ha kvar den här förbaskade datorn den är helt åt helvete. Har haft den i sex eller sju år men jag orkar inte med den, vill ha en bra fungerande dator nu till gymnasiet, och jag så gå media så då måste jag använda datorn mycket.
Nu ska jag inte skriva mer om det, det blir tråkigt att läsa i slut ändan. Shit, klockan är snart 01:00 måste gå och lägga mig. P&K ♥


Myskläder + ben&jerry + en bra film = härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0