MÅNDAG 10/8

Måndag 10/8
Idag vaknade jag upp i nya stugan. Cia, Erik och Tellus kom imorse för att äta frukost tillsammans med oss.
Dagen var rätt så seg, vi gick hem till familjen Eriksson medans mamma och Anders åkte in till Visby. Kendra var hos oss i stugan och kollade på "Min vän Charlotte" två gånger. Dagen gick snabbt, på kvällen spelade jag, Cia, Erik, Andreas och Zackary yatzy, när vi nästan hade spelat klart kommer Madelene, mamma och Anders in genom bakdörren.
Madelene har precis konfirmerat sig så vi firade med champagne och present. Klockan tickade och det blev sent så vi fyra gick till stugan för att sussa.


Ibland gillar jag mitt hår när jag vaknat, bl.a idag.


Kendra kollar på film.


Såhär ser huset ut utefrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0