LÖRDAG 8/8

Lördag 8/8
Idag var vi hemma på tomten för det mesta, solade och badade.
Jag sitter vid datorn/tvn blöt inlindad i handduk, familjen Eriksson stressar och jag frågar Magnus vart dom ska, "vi ska åkta om tio minuter gör dig klar nu". Där sitter jag blöt och smutstig, jag springer till stugan för att sätta på mig kläder, torka håret och sminka mig på tio minuter. Ingen hade sagt till mig att vi skulle åka iväg idag, eller så har jag totalt glömt bort det. Men vi skulle iallafall gå på cirkus med en väninnas familj till min moster Sylvia. Showen var häftig, en djurfri cirkus med människor klättrandes på pålar, hängandes i rep och ballanserandes på linor. Ja det var grymt. Efter cirkusen åkte alla vi 15 personerna hem till Lena och Palles slott. Dom hyr ett jätte stort hus för 10.000 kr i veckan, dom är fem personer i familjen och hyr ett så stort hus. Onödigt tycker jag men huset var läckert. Så där åt vi middag och efterrätt. Inte så pjåkigt trots allt.

Idag tog jag tyvärr inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0