WORKOUT

Kom precis hem från aerobicen, det var väldigt kul men ibland är det svårt att hänga med. Man glömmer bort stegen när man väl ska lära in sig nya, lite knepigt. Får gå flera gånger så det där sitter xD
Sitter och äter äpple och smsar med folk, kuligt! :)
Ush, när jag satt på bussen påväg hem så satt en kille bredvid mig, han stirrade på mig hela vägen.

Han: - Du har väldigt fina ögon.
Jag: - Ehm, tack.
Han: - Har du pojkvän?
Jag: - Ja
Han: - Synd, du var snygg.

Asså ush för alla äckelkillar, vad är det med er? Ok jag är singel men vad ska man säga?
Jue, hatar sånna killar asså, desgusting!

Ne, nu ska jag äta upp mitt äpple och kolla på Grey's Anatomy för första gången på flera månader :p
Ha det bäst bäst bäst. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha men hade han varit snygg hade du väl sagt att du var singel?? :D

Å dt e alltid kul me komplimanger :D



KRAM

2009-04-15 @ 21:38:42
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: sarah

de verka va en snäll kille ju! ;)

2009-04-23 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0