GRATTIS ERIK

Sitter just nu här framför datorn och kollar min mejl osv. Men det är sjuuukt tråkigt. Finns ingenting att göra på datorn längre! Iallafall idag gick jag upp 11.00 åt frukost och fixade mig lite, sen drog jag till centrum och lämnade tillbaka en klänning och gick jag och solade, haha träffade Monkan där :) kul att träffa henne igen xD JA sen så drog jag hem och åt lunch och kollade på film "Because I said so" med Mandy Moore, den är faktist bra! Sen så pluggae jag lite på religion. Och jag fick världens godaste middag, grillad fetaost med chili och tomat på, asså det är så jävla gott och till var det fläskfile och potatisgratäng. Mums så jävla gott asså! Skulle kunna leva på grillade fetaost och det ;) Väntar på gäster nu också, Eriks familj kommer på fika för Erik fyller 25 år idag xD Haha snart är han 30, gammal gubbe! xD
Ja det var det jag hade att säga än så länge, ha det bäst. Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0