GÅRDAGENS - PÅSKMIDDAG

Glömde skriva ett inlägg igår, var trött så jag kommer skriva om gårdagen :)

Pluggade lite på förmiddagen, moster Birgitta och Ricky kom över en stund på fika.
Sen åkte jag och familjen till eko och handlade. Sedan for vi iväg till styvfarmor Annika på påskmiddag. Trevligt, men jag är en sån människa som inte äter högtidsmat, så det blev potatis för min del till förrätten. Huvudrätten var god faktist.
Sen så kollade vi typ på tv och pratade, solade lite också medans det var sol och varmt ute.
Vi åkte hem runt åtta, när vi kom hem kollade jag på film The Notebook. En JÄTTEBRA film.
Dennis skulle egentligen komma över, men det blev inte så. Uppstod lite problem.
Ha det bäst, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0