FÖRSTA SKOLDAGEN

Första dan i skolan. Den var helt ok, började med en av mina favoritämnen, syslöjd såklart! xD
Haha, till skillnad från andra som gör korstygn och kuddar och kläder så gör jag en nalle :)
Hoppas den blir bra till slut, ja nu ska jag inte snacka mer om det.
Egentligen skulle vi haft prov i kemi imorgon men vår lärare flyttade provet tills på måndag istället, SKÖNT!
Då behöver man inte oroa sig, då får jag istället plugga under helgen, helvete!
Men så nu har vi bara religionsprov på fredag. Får plugga mer på det.
19.30 ska jag gå på aerobics också med Becca, måste komma igång nu asså. Tiden går och går och snart är det baaal! Måste då komma ifrom, och sen är det SOMMARLOV. Gud jag längtar som fan asså. Och så slutar man den här fucking skolan också. Skönt, vad mer kan man begära?
Ja har inte så mycket att säga, har lite ont ovanför brösten. Haha har börjat med 30 armhävningar, 50 situps och 50 rygglyft nu varje morgon. Skönt men jobbigt i början, är inte van än så :p

Ne men nu ska jag sluta, kanske skriver ett till inlägg senare. Ha det bäst bäst bäst. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: MONIQA

hihiokej , leveransen e rätt snabb tar typ 4-8 dagar har jag för mig :) <3

2009-04-15 @ 19:38:25
URL: http://muminporr.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja precis du kan ju göra det lite ljusare nu till sommaren å sen sköter solen resten :D



KRAM

2009-04-15 @ 20:01:22
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Joz

åh vad jag saknar att se fram emot sommarloven :(

2009-04-15 @ 20:53:35
URL: http://joz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0