EN BRA DAG

Kollade precis på TV, såg desperate houswives och A shot at love with Tila Tequila. Bra serier det ;)
Idag har det varit en bra dag, fick tillbaka våra bokjournaler idag, fick MVG :) Sen så hände det inte särskillt mycket. Efter skolan åkte jag hem åt mellis och kollade på TV, tiden gick så snabbt så jag stressade tyvärr upp mamma lite, vi skulle på utvecklingssamtal. Det gick oväntat bra :) och det är sista gången vi sitter där, haha vi pratade om allt mellan himmel och jord, så vi satt där mer än en halvtimme som det egentligen ska ta :p Ja, sen skiljdes jag och mamma ifrån pappa. Senare får man ett sms från han där det står "Om du höjer dina beytg enligt de noteringar vi gjorde får du 1000kr. Puss!", fett nice ju! Och det var tre ämnen jag ska höja och det lär jag göra också, har 6 veckor på mig innan betygen sätts. Så måste verkligen lägga på med kol nu asså. Men det grejar jag, eller hur? När jag visade smset för mamma så sa hon att jag får 1000kr av henne också om jag höjer mina betyg. Asså 2000kr om jag höjer mig i tre ämnen, TACK TACK TACK säger jag bara. Fett nice. Och pengar behöver man ju alltid ;)
Efter utvecklingssamtalet åkte vi och hämtade upp Anders, och sen drog vi hem och åt middag. Sen stack jag och Becca till gymmet och gick på Medel puls, bra träning men fett tråkigt tyckte jag. Jag tar hellre spinning och dans fan. Ja, vi gick efter en halvtimme, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0