CYKEL, CYKEL, CYKEL

Jag kom hem för en kvart sen, och på en kvart har jag hunnit dricka en smoothie och tre stora glas isvatten.
Jag var och solade med Cia, Erik och Anna. Shit vad jag har cyklat idag asså.
Haha det finns ett bra plus med att jag tappade bort mitt busskort för nu måste jag cykla vart jag än ska. Har cyklat fram och tillbaka till och från skolan, sen cyklade jag till centrum, sen handenterminalen och sen hem. Har inte cyklat såhär mycket på jätte länge. Sen i somras typ :p Jag kan säga att det är jättehärligt att cykla nu när solen är framme och man kan lyssna på musik och njuta av naturen och den friska luften :)

Nog om det, idag har jag varit i skolan. Det var kul, vi fick ha slöjd bara en timme idag för det kom en tant till skolan och hade en liten undervisning för oss 9or om hennes överlevnad från förintelsen under andra världskriget, jag kanske inte visade att jag var intresserad eftersom jag blundade under nästan hela tiden i aulan, men jag lyssnade. Det var väldigt intressant, sen så kom hon till klassrummen så fick man ställa en massa frågor. Men det blev typ bara en pinsam tystnad hela tiden :p efter det så frågade Nett om han fick ta kort på henne, då tänkte jag att jag kunde vara med, sen kom några andra :) kuligt.
Sen hade vi idrott, på idrotten spelade vi brändboll i gropen, det är fett skoj men inte med mitt knä till CP när den låser sig när den vill :/
Efter idrotten hade vi spexfoto med klassen, haha gud vad alla såg ut. Jag såg mer normal ut, tänkte klä ut mig till glassgubbe men det blev blommig klänning med bikiniöverdel och solglasögon. Men vissa hade verkligen klätt upp sig ;)

Efter skolan cyklade jag till friskis&svettis och fick ett nytt gymkort, äntligen!
Så nu är det gjort, sen stack jag hem och kollade med SL om dom hade fått in ett busskort, men det hade dem inte. Så jag ska gå till polisen imorgon och spärra mitt busskort och få ett nytt sen.
Senare cyklade jag till solariumet och solade. Och nu är jag hemma och sitter på msn och chattar med folk.
Ne nu ska jag sluta för den här gången, vi ses! Pusspusspuss


Vi och Dina


Vi och Dina


Becca&Dzejna


Natta, Becca&Dzejna


Haha Sarah&Tiffany slog till på stort ;)

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: okej, härligt :) <3

2009-04-29 @ 22:03:50
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: Julia

haha e de såna solglasögon som gäller i år ? ;)

2009-04-30 @ 00:44:08
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack. Ja igår hade jag en riktigt bra dag. Hoppas denna dag blir lika bra ;d Själv då?

2009-04-30 @ 08:53:40
URL: http://iamangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0