1 maj

Nemen tjenare! :D Klockan är efter 14:00 och Dennis har fortfarande inte klätt på sig, och vi sitter som vanligt vid en varsin dator :O Vi hade tänkt att gå ut med Freddan på en långpromenad istället för att sitta inne hela dagen, måste ju få lite frisk luft också. Egentligen vill jag åka till stan eller Skärholmen men det orkar inte Dennis med, tråkig pojkvän jag har :(

På tal om att det är ny månad nu och det härliga vädret så kommer ju självklart pollen fram och rakt upp i näsan och ögonen. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt andas, det var som om jag var förkyld och helt igentäppt i näsan. Som pricken över i:t så tog mina allergitabletter slut idag.. Så får vänta till imorgon kväll på att få nya.

Har även gått och blivit lite smått beroende av idominsalva, igår smörjde jag in läpparna så dom såg helvita ut och har gjort det även nu. Ser ut som värsta fjortisen, inte bra Bella! :O

Igår var det ju Valborg. Vad gjorde ni då? Jag var iallafall med Dennis och några till hos Jocke och Jennie på middag, vi grillade kött och även marshmallows.
Hade det jätte trevligt!

Egentligen var min plan att vara med mina vänner Bibbi och Tiffany då vi skulle gått ut, men Bibbi svarade varken på facebook eller mina sms och Tiffany skulle göra nåt annat om det inte blev av så det blev ju inget alls. Men under gårkvällen så säger hon att Bibbi var taggad på att gå ut.. ja men då var det ju redan försent. Får se om vi går ut nästa helg, blev bjuden av Jennie på att gå ut på fredag så vi får se hur det blir.

Jag för exakt ett år sedan! Då vi firade Bibbi :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Jo men av någon anledning blir det alltid så? :o Jag bestämmer mig för att nu ska jag verkligen göra det här, och ändå så blir det inte av.. :o

2011-05-01 @ 15:12:40
URL: http://itismoi.blogg.se/
Postat av: belsas / elsa

SV: Då är det väl bara jag som tycker det, hehe. ;) Det låter mysigt! Grilla är ju aldrig fel! :)

2011-05-01 @ 15:13:27
URL: http://belsas.blogg.se/
Postat av: Lara

sv:Jadå gå in och kolla på svtplay.se ;)

2011-05-01 @ 15:54:50
URL: http://laraluebi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0