Dear dress

Imorgon ska jag fira min 18 årsdag med mina kära vänner :) Men vet inte vad jag ska ha på mig! Igår gick jag i alla affärer i Haninge centrum och hittade ingenting, eller jag hittade en blå men den satt konstigt vid brösten, annars skulle den vara jätte fin. Och idag var jag även i Brandbergens Bouige affär, hittade en jätte söt cocktail klänning men den var lite lång för mina korta ben. Så det blev inget där heller, så jag för nöja mig med det jag har här hemma men det är svårt. Jag har ju inga fest kläder och jag använder inte jeans heller.

Jag undrar vad jag får av alla, om jag ska vara ärlig så har jag inte en blekaste aning. Det är inget jag önskar mig direkt förutom en dator, men det kan man ju inte få av sin släkt eller vänner. Nä, det kommer absolut bli mycket spännande! Jag blir glad bara jag får något, man vill ju helst ha pengar för att köpa det man vill själv.


Men vilken av dom här ska jag ha? Jag tror det lutar mot den blå/svarta eller den vita som jag hade på balen i nian. Svårt val!!




Men ska nu fixa lite låtar som vi ska spela upp imorgon, måste även prata med Anders och se om man kan spela brända skivor på stereon i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: K A J J A

tycker den vita eller den sista

2011-03-20 @ 14:22:10
URL: http://knaskajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0