Mobilbloggar

Sitter just nu i bilen med Dennis, Niklas, Jocke, Jennie och katten Jack påväg till landet, Skärplinge. Stannar väl till vid donken på vägen :) Har med mig kladdkakan som jag bakade igår, hoppas det räcker för mamma och jag tog en varsin bit, men det tror jag för vi tog sån liten bit var :p Idag var Kim, Lisa, hunden Leo (Tellus bästis) och lillknodden Ludvig på besök. Han var så sjukt söt! :D Förresten löper Smilla för första gången, hoppas det blir valpar på henne för hon har en fin stamtavla och är jätte fin :) Nej nu orkar jag inte blogga längre, har med mig datorn så jag skriver mer ikväll istället. Ps. vilket underbart väder det är idag! Kommer jobba på brännan i helgen :D

Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Låter mysigt hjärtat, ha nu en underbar påsk med din prins.. puss, love u! =) <3 <3 <3

2011-04-22 @ 22:42:42
URL: http://tiffysord.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

landet verkar kul<3

2011-04-23 @ 17:07:41
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0